i tak nigdy tego nie zrozumiesz ...


niedziela, 11 marca 2012

Nie będzie pełnego bilansu z dzisiaj ale jutro już ruszam pełną parą. Dziś za to seria ćwiczeń na płaski brzuch i talię osy. KLIK te ćwiczenia całkiem mi się podobają i mam zamiar wytrwać z co dwu dniowym treningiem. Mam nadzieję, że znajdę czas i ochotę. Pewnie o wiele lepsza byłaby a6w ale to nie dla mnie, kilka miesięcy temu zżarła mnie monotonia tego rodzaju ćwiczeń ale wytrwałam do 21 dnia :)



Takie zdjęcie powinno wisieć na moim lustrze,
o albo lepiej na lodówce...


A dziś mija 4 miesiąc mojego największego szczęścia. Związek to bardzo dobra rzecz, miłość to bardzo pozytywne uczucie, człowiek jest silniejszy. Ja również. Polecam!


Chcę iść na zakupy.
Chcę być w pełni zdrowa i iść już pobiegać.
Chcę już widzieć jakiś postęp i chcę włożyć na siebie szorty!


11,2 kg do celu
81 dni do szortów
1 dzień ćwiczeń


2 komentarze:

  1. życzę wytrwałości-obyś dotrwała do końca w swoim postanowieniu (mnie się nigdy nie udaje!!!;(;(;( ) ale nie przesadź-odchudzaj się/ćwicz/jedz z rozwagą:) moja koleżanka jest teraz na diecie "200kcal dziennie" wyobrażasz to sobie? nie je prawie nic! i nie dociera do niej to co jej wszyscy dookoła mówią:(
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kuuuuurcze, dziewczyno, jesteś przecież szczupła i chcesz schudnąć jeszcze 11 kg? :O bez przesady, 5 kg to maximum!

    OdpowiedzUsuń