i tak nigdy tego nie zrozumiesz ...


wtorek, 27 marca 2012

Bardzo proszę niech ten dzień się już skończy. Błagam. Albo nie, nie dzień, miesiąc albo nawet rok albo i 80 lat... tak bardzo chciałabym nic nie czuć. Podobno uczuciowość to pozytywna cecha. Gówno prawda, idzie za tym o wiele więcej gorszych cech takich jak zaangażowanie, zamartwianie się wszystkim i przeżywanie wszystkiego 4 razy mocniej. Po co mi moja osobowość, po co mi moja siła, moja "skorupa" o której tyle się kiedyś nasłuchałam, skoro teraz tak bardzo przez to mi źle? Życzliwi mówią: nie przejmuj się, miej wyjebane, zwykły dupek, zobacz co ci zrobił, jesteś taka wartościowa a on zrobił ci takie świństwo. Nic nie wiedzą... to jedni z tych którzy potrafią "mieć wyjebane" i iść do przodu... ja nie umiem. Muszę się z tym uporać sama.




i tak ładnie wygląda w czerwonej bluzie
tylko teraz nie wiem czy mi się podoba przez ten czerwony
czy ze względu na właściciela?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz