i tak nigdy tego nie zrozumiesz ...


wtorek, 11 października 2011

Sweetheart

Mam już dosyć tego tygodnia, chcę czwartek! Chcę imprezę! Jestem bardzo zmęczona ale jakaś taka szczęśliwa. Jest dobrze. Ba, nawet bardzo dobrze. Kupiłam dziś kolejne buty ...

Moja kamerka jest niezastąpiona <3
Jedna sprawa nie daje mi spokoju, cholernie mnie to irytuje. Muszę to jakoś zakończyć. Nie wiem jak, ale jakoś muszę. Może po prostu powinnam się nie przejmować?! Tylko czy tak się da?
Sobota z dziewczynkami była bardzo udana, oto efekty pracy E. i D.







Bilans:
ś: bułka 150kcal + masło 50kcal + szynka 60kcal (mama mi kazała -.-)
2ś: danio 150kcal
o: kurczak 200kcal + ziemniaki 100kcal + sos 150kcal + brokuł 40kcal
k: serek 200kcal

dziś bardziej na oko ... nie wiem ile tego kurczaka było i wgl : )

Jestem szczęśliwa, miło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz